onsdag 8 februari 2012

Nytillskott


Nu har vi kommit på plats i huset, men innan jag visar er all vår flyttröra så ska jag presentera vår nyaste medlem i familjen, Stina. Vi säger välkommen till henne!


Det har fungerat överförväntan med hundarna, även om Tim hoppar högt om de smyger runt samma hörn åt olika håll. Jag tror nog att de snart kommer lära sig umgås och jag blir nog inte förvånad om jag kommer att hitta dem sovandes tillsammans. 

Igår när jag kom hem hittade jag Stina i min strumplåda som jag hade glömt att stänga. Hon verkade mycket nöjd över detta och tittade lite undrande på mig idag när jag var lite mer nogrann när jag stängde den.

Mer bilder på Stina och huset kommer när jag grävt fram min kamera ifrån kartongerna som skymtar i bakgrunden, tills dess så får det bli halvbra mobilbilder. 

/J

1 kommentar:

  1. Awe, de två kommer säkert att busa tillsammans snart! ;) Skönt att den jobbiga flytt delen är över nu och den roliga fix delen är kvar!

    Kramkram!

    SvaraRadera