fredag 26 april 2013

Jag har fått paket!

Jag anmälde mig till StickaMeras garn och choklad-byte i slutet av mars. Väldigt snart fick jag min bytesvän och efter en del klurande införskaffades garn åt henne och skickades iväg. Så snabbt att jag glömde ta kort på det...
Sen började väntan. Väntan på mitt paket. När Mikaela skrev på facebook att hon började bli orolig över att hennes paket inte kommit till mottagaren i Göteborg än, blev jag också orolig. Sen kontaktade Ulrika mig och frågade om jag inte fått något paket. Jag var inte längre säker på att jag skulle få något paket. Men i måndags låg det så fint i brevlådan!
Två nystan bomull/lin, ett nystan bomull/bambu, två super söta stickmarkörer och jättegod choklad. Jag blev väldigt glad! Både över paketet i sig och över att det hittade fram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar