fredag 10 maj 2013

Glädje!

Jag hade glädjen att fira födelsedag igår tillsammans med familjen. Det var en väldigt bra dag! Vi grillade och åt kakor. Gott, gott.

Sen fick jag många fina presenter. Två stack ut lite mer. Finaste A har köpt Botanical knits till mig. Den har inte kommit än, men jag är super laddad på den. Kika in här så kommer ni nog förstå varför. Den är fantastisk!

A:s syster gav mig en ridlektion i present. Jag som inte ridit på flera år tog mig idag upp på en häst och det kändes helt fantastiskt! Jag fick definitivt blodad tand. Så hoppas att jag har möjlighet att rida mer nu. För det vill jag verkligen. Det är en underbar känsla även om allt som man kan tänka på är att vara precis där just då. Jag ser det som avslappning, med ett inbyggt träningspass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar