måndag 24 februari 2014

Lite hjälp fick jag

Slutet av förra veckan var jag hemma så där lagom halvsjuk samtidigt som Theo var väldigt gnällig och klängig. Inte den bästa kombinationen kanske, men vi båda två blev lite gladare när det kom ett paket med posten.

Inte de bästa bilderna, men jag hann inte med när han skulle hjälpa till...



 

 Tack snälla hemlis! Jag har bara smakat på en av thesorterna än så länge och de andra ska bli mycket spännande att smaka!

Vet inte om det går att läsa på bilden men jag fick the med smak av fänkål, mint, ingefära och tulsi ( någon form av basilika om jag förstått det rätt) och grönt the.
Sen fick jag även tre nystan med blått strumpgarn. Mycket fint!
Kortet var också mycket fint! Det var däremot det som jag fick offra när jag hade läst det för att få tag på det andra... Alla sätt är bra, eller hur var det?

 

Jag fick även veta att min hemlis vill veta vilka stickböcker jag har och om jag känner att jag saknar någon. Det kommer ett inlägg om vilka jag har, så snart jag kommer ihåg att ta kort på dem.

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar