onsdag 26 mars 2014

Mittemellan stickningar

Jag är så där härligt frustrerat mittemellan stickningar. Eller alltså, jag har minst två projekt igång, men när jag blev färdig med min kofta i helgen började jag snabbt vela om vad för något stort som jag ska lägga upp till.

Självklart önskar jag mig en kofta till, helst så snart som möjligt. Frågan är bara om jag ska lägga upp en nu på en gång, eller om jag ska göra något annat emellan?

Dessa är koftorna som jag funderar på.



 
Alla bilderna är hämtade på Ravelry; den översta heter Autumn's End av Alana Dakos, den andra är Siri av Linnea Ödman och den sista är Ursula av Katies Davis.

Den första är ju inte en kofta, men den har jag också börjat lite på. Gjort en provlapp och kikat på storlek. Vad säger ni?

/J

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar